Jag är ingen soldat

Min helg har jag tillbringat med massa goa people's på lördagen - myskväll hos min tös Lisa med hon och Frippä freddy. När grabben dragit satt vi uppe och pratade till 4 på morgonen skönt att prata ut med någon efter allt gorm i veckan tror nog att tösen vet allt om mig, no secrets. När vi väl tagit oss upp efter nån timmes sömn så blev de scones bakande lite senare tog jag mitt pick och pack till älskade skogen kusån till min älskade Kim, taco och massa film va veldit med mojs

Och nu sitter jag här kom nyss hem från en ärenderunda på stan med mammsingen min , myssss att umgås med tanten då och då!
 
Ett par nya tränings brallsingar fick följa med mig hem.



Åhlens 349 riksdaler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0