Teenage crime

Nyblogg igen , omstart brukar de väl kallas

Tillfällig header är de också tills jag får ork till att fixa till någon som är lite finemang iallfall!

Nu ropar mamma att de är mat  , tacos blir kvällens krubb precis som förra fredagen fast då hos min fina Sarap i luleå de är tydligen bara vi på planet jorden som äter banan i våran tacos!
Och Kim och idol blir kvällens sällskap

Guess what? saknar förra fredagen faktiskt, sitta hos söliga Sara och sen dra ut i dimman med störtsköna people och sen kuligheterna på Clubnordic
Ajaj vad mina fossingar värkte efter den kvällen, men värt de var de allt!


Slänger in i bilden sen kvällen Eli , jag , Jenny och Sariz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0